tisdag 23 februari 2010

When you say nothing at all

Imorrn fyller min pappa år :o haha, han är gammal :)
Idag blir de rätt lungt, jag & mamma ska åka in till stan sen. Blir lite shopping & så ska vi handla mat. Ska även åka förbi Wicys brevlåda, hon fyller ju med år imorrn, jag har gjort ett kort till henne men har inte hennes adress, så får väl ta träskoposten :)
Påtal om post, så la jag på brevet till min brevkompis i brevlådan förut & precis när jag släppt ner brevet kom jag på NEEJ JAG GLÖMDE SÄTTA PÅ FRIMÄRKE! haha klantingt! som avs. har jag skrivit Jennie bara, så får väl knappast tillbaka de :O Jaja får väl sätta mig & skriva ett nytt antar jag xD

höhö jaa ibland är det inte lätt att vara jag xD
nä nu ska jag föra över lite pengar till mitt konto & sen ska jag kolla när vi ska åka :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar