måndag 15 februari 2010

mushuu

Ikväll ska jag åka & skjuta luftgevär med Carro, ska bli skönt att komma hemifrån lite.
Börjar sakta men säkert bli galen på att bo hemma?
Sen blir det att jobba inatt, skönt :) Jag tycker det är så himla skönt att jobba nätter, det är jag, Lasse & Radion. Jag gör mitt, han gör sitt. Sen när han går hem vid 4 ungefär så har jag disk + städ kvar. Då går jag där själv & sjunger med radion & städar & fixar klart. Det är så himla skönt! Sen är det bara att gå hem när man är färdig med allt, perfekt :)
Trivs verkligen där, bara en människa att behöva lära känna, bara kavlingsmaskinen & en till maskin jag behöver kunna. Ja det funkar bra & skulle gärna vilja jobba lite mer. Men är glad för det jag får :)
Inatt blir det att göra massa semlor, fettisdagen imorrn ju! ska ha med mig semlor hem till mamma & pappa med, så blir dom glada :)

nä nu ska jag försöka hitta på nåt att göra. det är skönt att Tommy är borta. men jag saknar han redan, jag har ingen att prata med, ingen att glo film med & ingen att terra när jag har tråkigt. buhu :o

har funderat på att sluta blogga. gör ju det för mest för mig skull, men det är så tråkigt när ingen kommenterar nån gång så kanske lägger av..
PUSS

4 kommentarer:

  1. Jag kommenterar :) DU får inte sluta med det. Vi måste leka nån dag snart :)<33

    SvaraRadera
  2. Haha :) jaa det måste vi göra :)<33

    SvaraRadera
  3. du får inte sluta böogga :O:OO:O då har ja inget att läsa;) <3<3<33

    SvaraRadera