onsdag 10 februari 2010

who said I can't be superman, I said that I know I can

Sitter här & väntar på att bulldegen ska jäsa klart så man kan göra klart bullarna :)
Fick också precis ett mail från Tågförarutbildningen i Hallsberg om att jag kan söka in redan nu till kursen som börjar i Oktober!
Fixade blanketter & så igår, kopierade betyg osv. Så ska nog sätta mig sen & försöka knåpa ihop ett personligt brev.
Även om jag hellst vill plugga i Göteborg, så vill jag nästan hellre komma in i Hallsberg, vet inte varför men. För om jag kommer in i Hallsberg kan det hända att jag måste flytta hemifrån igen.
Jag vill det, men ändå inte..
Liksom jag vill bo hemma tills jag pluggat klart & haft jobb ett tag, så jag vet säkert att jag kan klara mig själv. Den lön jag får nu från Cesarstugan klarar jag mig inte på. Så jag vet inte.
Men vi får se, om jag nu skulle komma in, så får vi väl ta det då!

Imorrn ska jag åka till Skara & klippa mig! Behövs verkligen! Har tid kl.11, sen ska jag typ gå på slöjddetaljer tills Tommy slutar vid 1, så ska han åka med mig hem :)
Nä nu ser bulldegen ut att vara tjock & fin, ska ta den nu :)
Vi hörs, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar