torsdag 25 februari 2010

Everybody is in the room

Idag har jag vart i dom 2 nya affärerna som öppnat idag, hittade en tunika i den ena iaf :)
Sen tittade jag runt i resten av falköpings alla affärer ;) Blev en vit eyeliner, ett rosa läppglans & en ljusrosa ögonskugga inne på Lindex med :) Var ute efter ett par jeans & hittade drömjeansen! fast dom kostade 500spänn & de kände jag att jag inte hade råd med, så åkte hem utan jeans :P
Hittade även skitsnygga vårskor i Kinnarp, knallrosa convercekopior, 139 spänn & skitsnygga! Men kändes lite väl tidigt med såna skor nu, så provade inte ens. Får åka tillbaka nån annan gång om jag fortfarande är sugen på dom då :)
Sen tog det hundra år att åka från stan & hem, det snöade som fan & jag låg bakom en bil som körde i 50 hela vägen från stan & hit!

Nu har jag sökt iaf några nya jobb till & skrivit i massa intresseanmälningar till olika jobb. Så nu tar jag ledigt resten av kvällen & kryper ner i sängen & tittar på film!

Fick min lön idag iaf, så nu får dom göra hur fan dom vill, men jag vill inte vara kvar för den slavlönen han gav mig!

Har ni filmtips får ni gärna skriva dom till mig :)
PUSS

2 kommentarer:

  1. Får du inte den lön du ska ha? :O Då e de bra att du inte e där!!
    Jag saknar dej Jennie <3

    SvaraRadera
  2. Nä asså jag räknade ut att jag hade fått 104kr i timmen, enligt avtal med OB ska jag ha 140kr!
    Liksom vem vill jobba för den skitlönen, ingen :S
    Jag saknar dig med Rebecca! <33

    SvaraRadera