måndag 1 februari 2010

jag vet att du vill ha mig ;)

Första natten på 'jobbet' är gjord, blev 3 timmar vilket va aldeles lagom ;) Inatt börjar jag 12 istället, ska bli rätt gött, 3 är en jävla tid att börja på :o haha :)

I fredags var jag & Becca i Örebro :) Lämmnade klänningen hos en i Arboga, åkte runt, käkade & hade bara trevligt :) Tack för att de följde med, de va kuul :) <3

I lördags tog jag & Jenny en tripp till Skövde där vi hämtade upp Becca & bosatte oss i Emmas lägenhet :) Vi drack, åt grönsaker med dipp & bara hade trevligt :)
Jenny däckade dock rätt tidigt ;) & Becca "tog en risk" haha, rooligt :D
Ni är för bra :)<3

Igår tog jag & Jenny en tur på Elins, & så hade jag världens cravings på Ben & Jerry glass, så köpte de & åt på vägen hem :) eftermiddagen & kvällen blev det bowling, mitt lag vann! :D

Idag vaknade jag lite i ett & kunde inte somna om, så masade mig upp. Har typ inte gjort så mkt sen dess, va ute på en kort promenad nyss & ska snart hoppa in i duschen :)
Sen ska jag se klart på baksmällan som jag började kolla på igår kväll, men somnade :)

hadebra, PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar