onsdag 17 februari 2010

Tamtamtaaaam

Snart ska jag försöka sova iaf :)
Funderar på om jag ska åka till Skövde idag & hälsa på Emma som kommer hem?
Men jag vet inte, kostar ju pengar :o
& jag vill ha myskväll & dricka viin & bara mysa :)
så vill jag gå på bio, lördag går min biljett ut, nån som vill gå med mig ? :D
så vill jag såklart träffa Becca för det känns som 1000 år sen sist :o

jag vill göra massa :D haha & ha filmkväll med Klahr & Becca får vi inte glömma :)
så om någon vill göra nåt, säj till jag vill ha grejer att göra :D

nä nu ska jag bara sluta prata med Jens, så ska jag lägga mig sen, ska bli gött :)
PUSS

3 kommentarer:

  1. Jennie, vem e Jens? :D Tell me!

    Jag vill va med dej med!! :) <3 Måste se te o ses snart :)

    SvaraRadera
  2. haha jaa det är han ;)
    haha det är en som malins mamma parat ihop mig med ;) haha

    Jaa vi måste! :)<3

    SvaraRadera