torsdag 31 mars 2011

All I ever can dream of

Jag & katten myser i sängen idag, jag har inte kommit ur pyjamasen än för kände att det var filmmysväder idag! Så jag har inte gjort nånting mer än att latat mig i sängen med film, det är såå härligt ibland :)
Igår bakade jag bullar & bogserade en bil för första gången, haha!

Imorrn får jag äntligen träffa min Rickard igen, jag saknar honom!
Blir iaf bowling med honom & pappa imorrn, sen får vi se vad som händer :)
Lördag ska vi iaf gå på bio! I am number four ska vi se har jag bestämmt ;)

Bytte precis lakan i min säng, det är så skönt att krypa ner i en nybäddad säng! :) Fia ligger här brevid, fast hon fäller vinterpälsen nu det märks, räcker att peta på henne så får man hela näven full med päls! Haha :)

Nää nu ska jag klä på mig & sen ska jag dricka te & fortsätta på min film, puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar