torsdag 3 mars 2011

Jag hade aldrig kunnat tänka mig något bättre

Lillebror va snäll & följde med mig & handlade, & de va bra det, nån som kunde bära & sköta vagnen ;)
Usch det är såå dyrt att handla mat :o Haha eller ja de visste jag ju redan, men asså bara till en fest! Hemskt, men hoppas de blir en kanonkväll så de är värt de ;D
Köpte med kladdkaka hem som jag & brorsan delade på så jag är proppmätt! Behöver inte äta nån macka innan jobbet ikväll inte ;)
Imorrn ska jag baka tårtbottnar, städa här inne lite & städa i garaget!
Eftersom vi blir så många som vi blir får vi inte plats inne så det blir att duka långbord i garaget ;) Men vafan de har vi gjort många gånger förr :D Plus att de inte är så farligt om folk spiller osv där ute :)
Lånade bord av Jörgen igår så pappa ska hjälpa mig sätta upp dom imorrn för sen på kvällen åker han iväg på Rally!
Åh har jag berättat det, att jag funderat på att skaffa kartläsarlicens? Jag är såå sugen på det, asså jag behöver lite mer spänning i mitt liv ;)
Så pappa ska höra med grabbarna imorrn om dom behöver nån kartläsare till LillJumbon första Maj, för isåfall ska jag skaffa en VIP licens & åka med nån av dom på den tävlingen! Måste ju känna på de först, så jag inte tar massa licenser, skaffar dyra overaller osv & så kanske jag inte klarar av det?
Så ja hoppas det, vore så jävla häftigt :D
Måste anmäla mig till FMK igen, har ju vart medlem där sen jag va liten fis, men nu struntade mamma & pappa att betala avgiften iår. Men om jag ska kunna skaffa licenser osv måste jag gå med i nån motorklubb så jag ska gå tillbaka till falköping tänkte jag :)
Mamma har pappren till de, men de får jag nog göra imorrn tror jag :)


Jaja, provade klänningen jag ska ha på lördag & den passade än ;) Köpt nya strumpbyxor & dom passade som tur va! Haha trodde verkligen inte de då de såg skitsmå ut xD Har inte bestämt skor än, men de kan jag göra på lördag :)

Fått friskvårdskupongerna från jobbet nu med, eller ja fick dom typ i söndagsnatt, men har slängt iväg ett mail till en salong i Falköping om massage för mina onda axlar & nacke, känner att jag verkligen behöver de, får ont i vänster axel av ingenting nu & den är verkligen öm & spänd! Om det nu hjälper så kan jag ju köra nån mer massage för dom pengarna, annars funkade dom ju på bowlinghallen så dom kommer ju inte bli liggande iaf ;)



Nää vad säjer ni, jag bara babblar på här om ingenting, haha! :)
Så sugen på att shoppa, så nästa helg blir det nog Örebrooooooooo med Jenny & förhoppningsvis Becca & kanske nån mer? :) Jag borde såklart spara, men vafan en liten roadtrip behövs lite då & då ;D
Nej nu ska jag göra klart här, om en kvart är det dags att dra till jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar