söndag 20 mars 2011

Folk som säjer att dom inte är som alla andra, är oftast just som alla andra

Ja jag lever! Har knappt inte vart hemma på hela helgen så inte hunnit blogga :)
I fredags kom Rickard hit på kvällen så vi mös med film :)
Igår jobbade jag ju heela dan! Sen hem & käka & duscha innan jag åkte till Rickard, så begav vi oss till Skövde & kollade på bio!
Vi såg westernfilmen True Grit. Den va faktiskt rätt bra! Inte den värsta actionen som jag är van vid, men som sagt bra ändå! :)



Sen sov jag hos honom & idag firade vi hans lillebror som fyllde 12. Sen åkte jag en & hämtade klotet & bytte till matchtröjan. Jag spelade bra, 475 poäng! Men vi förlorade ändå :P

Åh jag är så sugen på att dra med mig några & åka iväg till danmark eller tyskland & köpa lite öl! De vore la kul? :)

Nuu ska jag krypa ner under filten igen, fortsätta kolla på Lejonkungen 3 & käka kladdkaka!

3 kommentarer: