torsdag 17 mars 2011

Varje gång jag ser dig exploderar det nånting inom mig

Häromdan när jag skulle släcka ljusen jag hade på fönsterbrädan råkade jag slita åt mig ena ljuset & det for stearin överallt! Så idag har jag ägnat mig åt att skrapa bort all stearin från fjärrkontroller, nattduksbordet, telefonen mm xD
Även vart i stan en sväng med Jenny, jag skaffade mig en ny hobby som jag ska kika lite på nu & köpte nytt brevpapper så nu kommer Mathilda & Marielle inte behöva få vanliga papper längre ;)

Igår efter jobbet ringde Rickard, jag ville hitta på nånting så vi åkte in & bowlade! Jag vann såklart med det va ju inte så oväntat :) Sen bjöd han på pizza, så åkte vi hem till honom & myste framför tvn tills de va dags för mig att åka hem & sova :)

Imorrn äre äntligen fredag men inte sista jobbdagen i veckan för mig inte! Övertid på lördag 6-18 & sen går jag på natt på söndag. Blir en tuff vecka!
På lördag kväll ska jag & Rickard gå på bio, undrar hur vaken jag kommer att vara? ;)
Haha nejdå det blir säkert bra! Nåt förslag på vilken film vi ska se? Vi har inte bestämmt oss än :o

Fick provsvaren idag & ALLA värden va perfekta! Jag är tydligen frisk som en nötkärna! Haha seriöst vad är det då för fel på mig? Nåt äre ju! Jag har haft huvudvärk heela veckan & kännt mig jättekonstig! Blir att skaffa en telefontid med läkarn & kolla om de inte kan va nåt annat. Jag känner ju att det är nåt som är fel!

Nää mina vänner, nu ska jag förflytta mitt feta arsle till sängen & kolla på Lejonkungen 2!
Vi höres ;D




& stort tack till alla mina vänner som alltid finns där för mig, jag är lite nere just nu & jag vet inte varför för såhär bra som jag mår inom mig just nu har jag inte mått på länge! Vi hoppas på det bästa & tack&lov att våren är på väg!
Jag älskar er! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar