fredag 11 mars 2011

I'm stronger than ever before

Tjohej!

Jag är ensam hemma & det är tråkigt!
Massagen på förmiddan va riktigt gött! De gjorde ont men va ändå väldigt avslappnande & ligga där :)
Använde mina friskvårdskuponger, kanske blir att ta en massage till med dom, inte helt fel tror jag :)
Efter de blev jag lite yr, åkte till ica & köpte digestive som jag åt på vägen hem!

Jag & lillebror käkade chicken nuggets, hasselbackspotatis & tzatziki till middag förut de va inte helt fel! :)
Mamma & pappa borde väl komma hem nångång snart :P Tommy är & bowlar.

Baaajs, jag vet inte vad jag ska göra. ÄR rastlös så har ingen ro att ligga vid tvn & inte göra nåt :o
Fick mitt roooosa fodral till mobilen idag! Det är gulligt dock passar inte framsidan så dom skulle skicka ett nytt :)
Det handlade jag på ebay btw, de första jag köpt därifrån! Det är billigt & bra :D

Nää skulle duscha men de gör jag senare, ska kolla vidare på tv lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar