måndag 14 mars 2011

Himlen tog tillbaka en ängel aldeles för fort!

Morgonen va jobbig, jag svettades fast jag inte gjorde nåt, jag hade ont i huvudet, haft glansiga & röda ögon, jag kände mig trött & bara nere. Mu såg direkt att de va nåt fel
Mu: Hur är det Pysen? Du verkar lite hängig
Jag: Jag känner mig lite hängig
Mu: Har det hänt nåt?
Jag: Nää
Mu: Jo jag ser det på dig, nåt är det. Du vet att du kan berätta för mig va?
Jag: Nä det är inget, mm
Mu: Okej, love you babe
Då kunde jag inte låta bli att le :)

Mu är skön, men de va inget som va fel. Inget som hänt. Men när han gick från mig kände jag hur tårarna kom, skyndade in på toa & jag började storlipa! Va där inne över en kvart, fick inte slut på tårarna.
Hemskt att ha gråtattacker fast inget hänt. Inte haft nån på länge.
Jag hoppas att de beror på min b12 brist så som jag mått idag. Det har gått över 2 veckor sen jag lämnade in proverna så borde få svar nu.

Plus att Malin ringde förut & berättade att en gammal klasskompis från högstadiet gått bort i en bilolycka igår. Hemskt när sånt händer, & jobbigt när det var nån man kände. Vila i frid Caroline!

Näää nu kommer Rickard & ska ge mig en kram, måste kila men vi hörs senare kanske eller imorrn :)
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar