söndag 6 mars 2011

du och jag ,jag och du vi är två tillsammans

Åh vilken bra kvÄll jag hade igÅr ;D tack sÅ jÄttemycket allihipa och tack fÖr alla presenter!
ursÄkta att jag inte va sÅ dÄr jÄttebra sÄllskap ute pÅ puben, men fan va mÅnga de va att prata med :o hihi ;)
idag Är jag rÄtt trÖtt och seg, knappt sovit nÅnting inatt menmen hoppas bara jag slipper jobba inatt fÖr de vet jag inte om jag pallar :o hoppas eva glÖmt att hon sa jag skulle jobba natt igÅr sÅ jag fÅr jobba eftermiddag ;D
jaja nu ska jag titta vidare pÅ familjen flinta :)

2 kommentarer:

  1. Tack själv älskling!!!
    Jo då jag tvinga till mig en dans iallafall så jag är nöjd, och glad för din skull :) Hoppas det fortsätter bra med han nu!
    Puss på dej
    Älskar dej!! <333

    SvaraRadera
  2. Haha jaa, men vi ska ju snart ut igen så då blir de massa dans lovar jag :D
    Det hoppas jag med!
    Älskar dig med, det vet du! Pusss! <3333

    SvaraRadera