tisdag 1 mars 2011

Hur du gjorde dom, alla tavlor som blev historia sen

Jag som brukar tycka att de e jättekul att blogga har helt kommit ifrån de nu det sista. Känner inte alls för att skriva & när jag kommer in här känns allt bara jobbigt!
Haha så ni får ha lite överseende med att de kanske inte blir så mycket uppdatering just nu :)
Men förhoppningsvis kommer motivationen tillbaka snart!
Idag har jag vart & handlat massa till festen på lördag, ska bli kul! & de kommer rätt många med så det är roligt :D
Sen blev de pizza till middag, mums!
Imorrn kommer Mirre hit & myser lite, vi ska planera lite & de ska bli spännande :)
Nää nu ska jag göra nåt, men vet inte vad? Antingen krypa ner i sängen & titta på nåt, eller städa. Men jag behöver inte städa mitt rum ju för de gjorde jag i lördags! Gött!
Aja vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar