torsdag 10 mars 2011

Njut av livet

Har varit ett redigt barnbarn & vart hos farmor & grattat henne med en fin bukett med tulpaner :)
Gjorde även lite ärenden i stan :)
Nu är det snart dags att gå & jobba igen, sista dan för veckan, gött! Tvättade trucken igår med så behöver inte tänka på de idag :)

Imorrn ska jag in på massage kl 11, axlar & nacke! Ska bli så gött då jag har så himla ont i vänster axel, plus att jag är jättespänd! Så hoppas det släpper :)




Sen händer nog inte så mycket mer imorrn. Pappa ska lämna in mina fälgar för "renovering" & jag måste bestämma ikväll vad jag ska ha för färg, vad tycker ni, silver eller vit? Jag va inne på svart men nääädå, det är bara stylade bilar som har svarta fälgar. Jaja skit it då x)

Neej nu ska jag kika runt lite till innan jobbet, hej :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar