söndag 6 mars 2011

Oa hela natten skrämma slag på halva stan

Mihi jag är kass på bowling! Seriöst jag får de inte till att funka. Världens skruv har jag fått, vilket betyder att den drar över på tok för mycket! Jag flyttar & trixar men inget hjälper. Aja, får bli mer träning framöver känner jag!
Kännt mig så himla seg hela dan, plus att jag har träningsvärk i benen & 2 stora blåmärken på varje lår, så jag tycker lite synd om mig idag, så jag köpte med mig ben&jerry hem. Så ska snart krypa ner men han i sängen med en bra film!
Jag går inte & jobbar inatt, min kära chef svarar ju inte så jag har ingen aning om hur jag ska jobba. Så jag kör väl eftermiddag imorrn, & jag behöver verkligen sömnen inatt!
Hade bra, så hörs vi ;D



Det är vi två ikväll! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar