måndag 28 mars 2011

In the shadow of my dreams

Åh jag har ingen lust alls att gå & jobba! Har lite feber & börjar bli förkyld, men jag provar ändå inatt så får vi se.
Då ska vi se, när tusan skrev jag sist? Längesen va de iaf :o
Förra veckan va jag mycket med Rickard & i fredags va vi på 20årsfest hos Therese i Mariestad & sen va vi i Kleva en stund & så hämtade vi hem hans mamma innan vi avslutade kvällen med film :)
I Lördags åkte jag hem vid halv 12 tiden, duschade & fixade mig innan Jenny kom & hämtade mig. Vi åkte till Skövde, tog en snabb donken, hämtade Sanna & kollade hennes lägenhet, urmysig! Sen vidare till Becca i Mariestad :)
Det är så kul att träffa folket från Töreboda, dom är så goa allihop! Tack för en kul fest Becca! :D <3
Hoppas på att träffa dom snart igen!
Jag bestämmde med Johansson att jag skulle komma till henne & ha Albert & Herbert maraton & Klahr har lovat att fixa mina naglar så blir nog att åka tillbaka snart :)
Så körde vi lite folk till Skövde sen körde Jenny hem mig till Rickard, så tittade vi på Superhjältarna :D Eller ja inte så länge, för jag somnade typ :o Haha :)
Igår ringde mamma & väckte oss kl 1 & så fick vi åka hem & äta middag. Sen va det dags för match, jag slog nytt personbästa på en, 200 poäng äntligen! :D 488 samanlagt, rätt stolt är jag över det :)
Sen åkte vi hem till Rickard en sväng igen innan han körde hem mig så va de bara att gå & jobba sen!
Jobbigt att han jobbar eftermiddag i veckan dock, kommer inte träffa han förän på fredag igen :o

Idag hittade jag mitt matbord med! Letat länge men jag är lite kräsen, vet precis hur jag vill ha det & idag hittade jag det! Men får dock inte köpa det än för pappa, för han vet inte vart han ska göra av det. Haha så jag får hoppas att de kommer finnas kvar tills hösten när det nu blir flytt :)

Nää nu ska jag kika runt lite till här sen ska jag bege mig mot jobbet igen, ha de så bra :)



Längtar efter att få träffa dig igen Mirre ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar