tisdag 8 mars 2011

We can do it togehter

Jag måste klippa mig snart! Det märks när mitt hår börjar bli slitet, det blir svårt att kamma, & det är det nu! Nästa vecka jobbar jag fm, får ta en eftermiddag & boka tid. Självklart blir det Skara även denna gång, är ju stammis där nu ;)

Är inne varje dag & kikar om det kommer upp några nya lägenheter, i söndags mailade jag på en, det var en före men om den tackade nej skulle dom ju ringa mig. Hoppas fortfarande men skulle väl inte tro att jag har sån tur! Hittade 2 nya idag men den ena ligger på andra våning & den andra på tredje våning. Så måste prata med mamma om det först. Den på andra kanske skulle gå. Men den på tredje såg riktigt bra ut men de skulle ju inte funka.
För er som inte fattar så behöver jag ha en lägenhet på första våning för att mamma ska kunna komma eftersom hon inte klarar av att gå i trappor. Men samtidigt så är det ju jag som ska bo där, men vill ju ändå att hon ska kunna komma & hälsa på då & då! Så ja det är lite svårt dedär. Menmen, det löser väl sig förhoppningsvis!
Kanske inte är meningen att jag ska ha nån lägenhet förän jag gjort mitt lilla äventyr till hösten? ;) Vi får väl se :)

Nää nu ska jag borsta tänderna & sätta på en ny film & försöka sova!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar