fredag 18 mars 2011

Som nya ljus, brinner aldrig ut

Haha kul att jag skrev "tack&lov att våren är på väg" igår, & vaknar upp till typ en halv meter snö!
De va bara att ta på sig vinterskorna & mössa imorse, usch!
Jobbet har vart såå segt idag! Jag har haft ont i ryggen/axeln & jag ville bara gå hem.
Plus att jag har vart arg & irriterad, MHS har funkat sådär som vanligt & jag blir såååå arg när de inte gör som jag vill. Tur att ingen hör mig när jag sitter i trucken & svär ;)
Så har jag ångrat att jag tog på mig övertid imorrn! Aja får tänka på att resan till hösten blir mindre smärtsam på lönen om jag jobbar lite övertid nu som jag sparar så jag kan ta ut de i ledigt :) Smart jag tänkt där va ;)

Nu sitter jag & väntar på att Rickard ska komma. Men de kan ju dröja, så har letat fram en nål & lite så, så ska ta fram de jag köpte igår & se om jag kan börja lite smått :)

Ni kommenterar dåligt, hatar er för det! :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar