tisdag 29 mars 2011

Nothing can stop us now

Jag är så trött på att vara halvkrasslig, bryt ut eller försvinn! Jag röstar ju på försvinn såklart.
Idag har pappa bytt hemmabio i mitt rum så nu är det nya uppe & brorsan har fått mitt gamla :)

Annars har jag inte gjort så mycket mer, va i stan en sväng & handlade & hittade en precis likadan rosa fluffig filt som jag har en redan. Men den är inte fluffig längre efter alla tvättar så köpte en ny & slängde den gamla, åh den är såå mysig ;D
Vill ha en vit med så ska köpa det nästa gång & lägga undan :)

Har börjat på mitt broderi lite med, mamma hjälpte mig igång igår så nu har jag kommit en liten bit iaf :)
Siktar på att den ska bli klar till påsk men låter mer troligt att den kommer bli klar till nästa påsk! Haha :)

Nää nu ska jag fortsätta här, dags att gå & jobba om en timme med.
Jag saknar min Rickard liiiiite bara!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar