söndag 13 mars 2011

Popular

Jag har haft en jättemysig helg!
Rickard räddade min tråkiga fredag med att komma hit & titta på film med mig :)
Igår åkte jag & världens bästa Jnny till Örebrooo! :D Hon hämtade upp mig vid 8 tiden & vi körde med ett stopp för tankining & frukost. Vi började med Ikea! Jag köpte nya täcken, & lite mer flyttahemifrångrejer, det märks inte att jag längtar va?
Sen in till stan & fika med Sanja, urmysigt! Handlade en skitgo tröja på Gina för presentkortet jag fick i födelsedagspresent av Johanna & Jennifer, perfekt! ;D
Sen va vi på Stadium Outlet! De va en kul affär & billigt! Men varken jag eller Jenny hitta nåt vi fastna för.
Resten av eftermiddan spenderade vi på Marieberg!
Jag köpte en ursöt rosa pajfrom på Lagerhaus!

Jag köpte den stora men skulle vilja ha några små också!

Sen en jättefin vårjacka på nåt ställe. Precis en sån jag va ute efter & i rätt färg! Den va perfekt men tvekade lite först för den va ganska dyr, men den fick följa med mig hem ändå, sen shoppade jag inget mer ;)
Käkade Donken sen drog vi hemåt för jag hade ont i fötterna & vi båda va trötta efter vår heldag!
Hemma hos Jenny runt kvart i 7, sen körde hon mig till Rickard & jag sov över där.
Dock jobbade han helg så han började ju jobba kl 6 imorse, så han körde hem mig innan han började & jag givk & la mig igen här hemma & sov gott till 10 :)




Idag har jag vart hos Jenny & hämtat hem mina grejer, duschat & spenderat hela eftermiddagen i bowlinghallen & kors i taket! Team Jumbo 3 kammade hem en vinst idag! De va riktigt kul för vi har nog bara vunnit en match innan den här säsongen!

Nu är jag väldigt trött efter de få timmars sömn som har blivit i helgen så jag ska borsta tänderna & krypa ner i sängen & titta på nånting! :)
Jobbar förmiddag i veckan så är ledig hela kvällarna, så gött! Ser dock inte fram emot att gå upp kl 5 :o
Aja, blir att ta tag i simningen igen, va med Rickard & Jenny om hon kan nån dag :)
Nää nu blir de faktiskt sängen, ha de så bra så hörs vi kanske imorrn! :)

Hörde också att Eric Saade vann melodifestivalen & jag blev så glad! Han är snygg & jag älskar låten, tror han kommer ha ganska bra chans! :D




Resan är bokad & klar, jag ser fram emot de sååååå himla mycket! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar