måndag 31 januari 2011

chokladpuddiiiiiiiiiiiiing!

Aaaah, jag har massa att göra i veckan, & jag hatar att Kalle aldrig kan komma in på Msn så jag vet om jag ska åka till Örebro i helgen eller inte, annars kan jag planera in lite i helgen. Åååh vad jobbigt!
Imorrn ska jag iaf simma med Jenny, doktorn kl 11 på onsdag & sen produktparty hos Wicy på kvällen, torsdag är det nog tomt som det ser ut just nu. Sen beror de lite på helgen då, om jag inte åker till Örebro ska jag på dejt med finaste Johanna på fredag kväll!
Har en biobiljett som jag fått av lillebror som går ut om 2 veckor så behöver använda den! :)

Jaja de finns inte så mycket att göra, bara att planera de jag kan sen får vi ta resten som de kommer :)
Men hade ändå vart gött att veta om jag skulle åka upp på fredag eller inte :P

Nä jag var & handlade lite förut & hittacke Jacky chokladpudding! Det har jag inte ätit sen jag va liten så köpte en sån 4pack, så de ska vi äta sen, hoppas dom är så goda som man kommer ihåg! :)

Nu ska jag nog bara ta de piano ett tag, titta på nåt kanske :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar