onsdag 12 januari 2011

Födelsedagsbarn!

Tänka sig, att lilla jag har fyller 20 år idag! Det är inte illa att även jag växer upp ;D
Men känner mig rätt vuxen, jag får gå på systemet, jag har skaffat bensinkort & även ett eget Ica kort är på väg!
Nu är det bara att flytta hemifrån som gäller ;)

Farmor & dom va ju här & firade mig förut!
Av mamma pappa & brorsan fick jag en skittuff Ed Hardy klocka som jag är så stolt över! En stor kastrull, några vassa knivar & en ministekpanna som är hjärtformad!

Min snygga klocka! Köpt på MisterBling! Massa kul där ju! :D

Av dom andra fick jag en Dammsugare, 6 glas, en inredningstidning, fräcka näsdukar & nagellack!

Så jag har haft en riktigt bra dag! Nu ska jag bara ta de lungt innan det är dags att gå & jobba igen, bara 2 nätter kvar sen lite helg!


En glad 20åring!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar