lördag 22 januari 2011

I know you want me

Jahaa som vanligt när både Lola & co & mormor & morfar är här & ska sova över så blir jag förvisad till ena gästrummet.. Meen jag snodde med mig mammas dator så jag har nåt att göra, även en skiva med Sex and the city avsnitt om jag har så tråkigt eller inte kan somna. För här finns ju ingen TV! Jo min gamla står här, meen orka sätta i den, plus att de enda som går att titta på den är vhs filmer & de har vi knappt några kvar xD
In på msn & håll mig sällskap, för jag lär ju inte kunna somna än på en stund!
Fick världens finaste rosa orkideé förut av Karin! Åh jag älskar dom, har aldrig ägt nån förut, men dom är så himla vackra! Fick också lite pengar av Bengt & Kjell, för dom så kan jag åka till Göteborg nästa fredag & Örebro helgen efter det ;)
Har fortfarande inte betalat av hela min skuld till Tom, så blir att betala tillbaka det mesta nu!

Men nää, nu har jag la inte så mycket mer att berätta tror jag. Imorrn är de match igen & jag vet inte om jag vill fortsätta spela, jag suger just nu! När jag & Malin va & spela i onsdags fick jag inte över 100 en enda gång! Alltså det är katastrof på riktigt!


2 kommentarer:

  1. snybb bild hörre du ru;) wiee;D gbg fredag helt okej ;) hahah pusss pusss<3<3<3

    SvaraRadera
  2. eller huuur ;) haha jaa det tror jag säkert du tycker ;) hoppas jag blir frisk tills dess bara :D pusspuss <3<33

    SvaraRadera