onsdag 5 januari 2011

Pappa jag vill ha en italienare

Idag har jag vart hos Carro hela kvällen, vi käkade korv, tittade på Jönssonligan & bara tjötade skit, de va mysigt :)

Jag Carro & Malin på cruisingen i Tidaholm för snart 2 år sen :)

Sen tog jag vägen över stan hem för Götevevägen va HEMSK att åka på, så sprang in i affären & köpte grönsaker & dipp. Men käkade middag nu när jag kom hem så vet inte om jag orkar äta det idag, kanske imorrn ;D

Imorrn ska jag iaf gå upp i tid & vara duktig & baka bullar som mamma tjatat på mig länge att göra :P
Fredag ska jag & Jenny åka till Jönköping, det ska med bli massa mysigt :D <3

Nää nu ska jag nog krypa ner under täcket med en film, troligen Stinsen Brinner, var så länge sen jag såg & den är ju så skön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar