söndag 16 januari 2011

Like it's dynamite

Hej mina vänner!
Ursäkta att jag bloggat dåligt i helgen, helt enkelt inte hunnit eller orkat heller för den delen.
Igår sov jag till typ halv 2, sen käkade jag frukost & gjorde mig iordning & åkte till Skövde.
Gick först till Biltema & köpte några grejer till bilen, sen mötte jag upp Becca! Vi tjötade massa skit, strögade, käkade Max, kikade lite på bilträffen, åkte stjärtlapp & tjötade ännu mer!
Tack för att du finns, det var jättemysigt! <3

Sen när jag kom hem tittade jag på Terminator 4, sen började jag titta på Ice Age 3, då vaknade Anders så han ringde & tjötade lite. Dock somnade han efter typ 40min, då la jag på & somnade gott jag med!

Idag har jag inte gjort så mycket mer än vart på bowlingen. Förlorade med typ 10 poäng, surt!
Duschade nyss & nu fixar jag naglarna!
Menmen, ska fortsätta med dom nu, vi hörs imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar