söndag 23 januari 2011

Dead man can't talk

Fyfan jag spela bra idag, det var inte igår de! Slog nytt personbästa med 501 poäng, stolt ja :D
Lite surt att jag fick 198p i första serien, mitt personbästa på en är ju 199, fan skulle klämt till med ynka 2 poäng till ju!
Jaja, seger blev det iaf & de e gött de!


Dock kände jag mig väldigt konstig under hela matchen, va lite yr & fick ont i huvudet & skit. Kom hem & kollade, har 38,1 i feber! Mycket för mig som ligger på 36.5 i vanliga fall!
Så jag stannar hemma från jobbet inatt & imorrn bitti är de jag som ringer till vårdcentralen, fixar en tid så jag får träffa doktorn & ta prover, nåt är de som inte stämmer med mig. De måste va nåt som fattas, jag är ju matt & konstig i huvet i princip jämt nu!

Jaja, nu ska jag lägga mig & titta på film, hade bra!


Jag & Emil på avslutningsmiddagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar