lördag 22 januari 2011

Drumdrumdruuum

Hej alla mina små kycklingar!
Hade en riktigt trevlig kväll med jobbarkompisarna igår! Började med förfest hos Henrik & han bjöd mig på Kapten Morgon & Cola, aldrig druckit de förut & de va ju riktigt gott!
Sen vidare in till Benidorm! Jättegod mat var det, dock lite dålig ordning. En servritris på ca 35 pers! Ja ni kan ju tänka er själva hur det gick!
Men attans trevligt & roligt var det iaf! :D

Nu har kusinerna & mormor & dom kommit, så jag har öppnat presenter & vi har käkat köttfärslimpa. Fått mer flyttahemifrångrejer som stekpanna, bärbar telefon, handdukar, kokbok :)

Nu ska jag kolla in på Telia en sväng & se när det är dags att beställa min nya telefon! Är såå himla sugen på en ny nu, så blir nog snaaaart! Kan stå ut med att betala dubbelt en månad eller 2 känner jag efter min feta lön jag kommer få in på tisdag, jösses ;) Haha ;D

Men tror jag vet vad jag vill ha för mobil, nån som vet nåt om HTC Desire Z är nåt att ha?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar