fredag 7 januari 2011

I could really use a wish right now

Har haft en supermysig dag i Jönköping med Jenny! <3
Vi började på A6 & Ikea, köpte lite skit :) Sen in till stan, virra runt där, hitta lite affärer så blev mer köpt där!
Så skulle vi äta födelsedagsmiddag för mig, så vi hade bestämmt grekiskt! Men när vi väl hittar till resturangen så ville vi inte gå in, verkade inget bra! Så vi gick tillbaka & åt på Jensens Böfhus istället, det är riktigt mums!


Sen åkte vi hem till stan, köpte kladdkaka & åkte hem till Jenny & där fick jag presenter! Åh jag fick 2 bollar hon gjort själv, en diskborste & ett rosa skärbräde! Tack så hemskt mycket, du är bäst! <3


Nu har jag packat upp all bröte jag köpt (endel kul till mig, endel nödvändiga flyttahemifrån grejer) så jag tror jag bara ska mysa med film resten av kvällen, Robin Hood kanske? ;)

1 kommentar:

  1. tack själv:) bra att du gillade presenterna:) <3<3< du e bäst:) pus<<3<3<3<3<3

    SvaraRadera