lördag 29 januari 2011

En dag i Eskilstuna!

Nu står det 2 blåa bilar här ute & kämpar om min gunst! Men sorry Rustan, lilla Boran vinner :/ Såå fin är den! Lite småfel & skavanker, men det ska jag & pappa fixa till så de kommer bli kanon :)
Malin åkte med som sällskap så jag slapp sitta i bilen själv hem! Tur va väl de då det bara gick att få in P3 på radion & knappt den funkade så! Skivor kunde den inte läsa heller :P
Jaja spelar ingen roll, ska byta & sätta i min stereo i den så :)


Min första helt egna bil! För denna står helt & hållet på mig! Rustans försäkring står ju på mamma så :P
Menmen, imorrn blir de nog strög till Gökhem för att visa upp bilen för farbröderna, & sen till Jenny & godkänna hennes nya kille ;) Haha, oops jag sa väl inte för mycke nu här va? ;D

Jaja glad är jag iaf, så va jag & Malin & shoppade lite, fast jag egentligen inte skulle! Först va vi på systemet & där köpte jag en Kapten Morgan! Så vi har köpt födelsedagspresent till Jenny, sen köpte jag en gosig munktröja (jag älskar Cubus herravdelning!) & en ny parfym i resestorlek.

Blev Naomi Campbells nya, mums luktar den! 

Nää kära vänner, nu tror jag att jag ska krypa till kojs. Sov 4 timmar igår & det har varit en lång resdag med drygt 7 timmars bilåkande så ska bli skönt att slappna av lite! Vi hörs senare idag kanske!

2 kommentarer:

  1. haha nu förstår inte´jag va du menar med nya killen;) hahaha present till mej:O vavavavava :O pusssssss pussssssss<3<3<3<3<3<33

    SvaraRadera
  2. haha sötnos! puss på dig <3<3333333

    SvaraRadera