söndag 30 januari 2011

I got the magic in me

Jag har ärligt inte vart på mitt bästa humör idag. Skitnöjd & glad över min nya bil är jag verkligen! Men igår när jag skulle sova började jag gråta, det är några skitsaker som tynger mig & det kan gå ut över fel personer, hoppas ni inte tyckte jag va för grinig ikväll tjejer!


Jag hoppas ni vet att jag älskar er, no matter what! <3

Vart på myskväll hos Jenny & tjejerna åkte med i min nya bil! Dom sa inget negativt högt iaf så tror inte dom tyckte att han va skitful iaf :)
Åh gud vad jag är mätt! Gjorde tacopaj & de va riktigt gott!



Vi käkade kladdkaka med såklart, mmmums!
Nä ingen rolig inne på msn, så jag tror jag ska krypa ner under täcket & kolla på en film! Jag ska inte tänka mer idag, så ska bara försöka slappna av & mysa :)

4 kommentarer:

  1. ne då de 'är ingen fara över de:) man har sånna dagar:O du har ju fått ta emot allt för mcyket skit från mej så, :O vi älskar dej med:)<3<3

    SvaraRadera
  2. vad bra :)<3 asså skitgrejer som man egentligen inte borde tänka på, men jag gör det ändå :/
    äcsh det har jag väl inte :) pusspådig<33<3<3<3

    SvaraRadera
  3. Men jennie, du ska ju inte gråta :/ E de nåt som hänt? Du vet du kan berätta!
    Nee, alla har sina dagar men jag hade jättekul med er!
    O du va rolig :) Tyckte jag så det ska sdu inte tänka på!

    Längtar redan tills jag får träffa er igen, Pussar på dej min mupp <33333

    SvaraRadera
  4. Nä asså jag vet inte riktigt vad det är egentligen. Blev lite ledsen över att jag ska sälja Rustan & aa såna där småsaker som egentligen inte är nåt :P
    Jag vet men jag vet inte vad jag ska berätta bara :)

    Bra det, jag gjorde mitt bästa :)
    Jaa, ni är bäst tjejer! puss min lilla nöt! <3<33

    SvaraRadera