måndag 24 januari 2011

The Social Network

Ursäkta att det bara blir filminlägg idag, men eftersom jag ligger hemma & är sjuk händer inte så mycket som är värt att skriva om ;)

Så jag tittade precis på The Social Network, & jag tror att jag är dum i huvudet eller nånting. Jag fattar inte såna här filmer. Så fort det är minsta tänk så hänger jag inte med. När jag & Jenny var & såg Himlen Är Oskyldigt Blå på bio fick hon förklara för mig efteråt vad som hänt, för jag fattade inte. Jag är nog trög på riktigt. Samma med denna filmen, hängde med i stora drag vad den handlade om, men vem satte dit vem? Vem gjorde det & det, sånt hänger jag inte med på.
Men i det stora hela var filmen helt okej.

Nu ska jag börja betygsätta filmerna jag ser, då 1 är kass, 3 är medel & 6 kanon. Denna får en 4a!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar