söndag 9 januari 2011

A man's gotta do what a man's gotta do

Klart det blev både Becca & Marcus igår ;)
Åkte iväg till Skövde & satte mig i Beccas bil, vi tjötade lite innan vi åkte & hämtade Marcus vid tåget. Vi strögade, prata skit, käka lite donken & hade trevligt ett par timmar :D
Becca, du är en pärla, jag kan verkligen prata med dig :)<3


Sen åkte jag & Marcus hem till honom, vi kikade på film & myste lite :) Helt plötsligt var klockan kvart över 5 på morgonen & jag tyckte de va dags att åka hem :) Fick tillbaka mitt efterlängtade örhänge, så nu är jag nöjd :D

Idag sov jag till halv 2, gick direkt upp & käkade middag sen åkte vi iväg till bowlingen där jag har vart sen typ kvart i 3 till typ 7 :) Jag & hjärna förlorade matchen idag, snacka om att jag inte kan spela! Haha, totalt värdelös är vad jag är :D
Jenny kom & tittade med, kanske va hon som förde otur med sig idag? ;) <3

Nu ska jag fixa håret & lite så, sen är det dags att jobba igen! Inga mer extra ledigheter förän påsk nu, så det är hard workwork som gäller!

4 kommentarer:

  1. Haha hemsk bild men äsch! ;)
    Sötnos! Jag har saknat dej massor. Jag kan prata med dej om allt! Du är underbar! :)
    Pussar på dej <33

    SvaraRadera
  2. Nä den är sööt ;)
    Du är underbar!
    Pussar&Kramar <33

    SvaraRadera
  3. haha de gjorde jag då inte;) din mamma tyckte bara de va roligt att jag kollade;) men vist jag skiter i att komma nästa gång då;) hahahXD pusss<3

    SvaraRadera
  4. Haha, nä men de e jättekul när du kommer & kollar :D
    men ta med lite mer tur nästa gång du ;)
    pussss<3333

    SvaraRadera