måndag 24 januari 2011

Surt sa räven

Jävla skit vårdcentral! Finns det verkligen ingen tid förän onsdag nästa vecka? Nää det är helt fullt..
Sanslöst, här säjer jag att jag inte klarar av att gå & jobba för jag inte orkar, för jag är så häning & blir yr jättelätt. Hon bara nä då är det inte lätt att jobba, man måste ju vara skärpt. Jag bara ja & jag kör truck också.
Ojoj fick jag till svar..
Hon trodde såklart att det berodde på att jag jobbar nätter som att jag blir så trött, det är nog till viss del sant, det är inte hälsosamt att jobba natt & jag har blivit lite tröttare de senaste veckorna. Men jag har ju haft de här besvären sen länge, tillochmed innan jag började jobba.
Om 2 veckor börjar jag jobba skift igen, sen blir det inte natt igen än på ett tag. Schemat går ju egentligen 6 veckor natt, 12 veckor skift, men jag har ju fått köra dubbelt nattpass nu för jag fick hoppa in för en. Men 6 veckor natt är ju inga problem, men jag tror inte jag ska köra så många mer dubbla pass till, det är lite att ta i känner jag nu. Man måste ju må bra med!

Nej mina vänner, nu ska jag lägga mig & kolla på nåt! Laddat hem första säsongen av Solsidan, jag har inte sett ett enda avsnitt av det & alla pratar ju om de, så får la kolla & se om det är så bra som alla säjer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar