onsdag 26 januari 2011

Det är du & jag, nu idag

Så nu hag jag vart iväg med kupankläderna till Farmor & sen va jag med en påse jeans till Jenny, hoppas att nån av dom kan passa iaf :)
Vi tjötade lite skit & aa det är spännande nu! ;) Fortsättning följer på simturen på fredag ;)
Sen var jag på Ica & skaffade självscanning, ytterligare ett vuxenpoäng! Nya icakortet funkade också. Så tankade jag med.
Nu när jag kom hem käkade jag pitabröd med skinka, fetaost & kebabsås, man tager vad man haver, mums!
Ska kolla upp när banken har öppet imorrn också! Så får vi se om jag orkar gå upp & åka in. Men känner att fan jag vill ha den här bilen, så jag måste åka & dom måste godkänna mitt lån!
Har också beslutat att sälja lilla Rustan, så om nån är intresserad eller vet nån som är, hör av er! :)




Nej kära vänner, nu ska jag krypa ner under täcket & kika på nåt avsnitt av nåt, har flera olika så vet inte vilken jag ska ta men de ger sig! Äta lite glass också såklart ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar