torsdag 20 januari 2011

Torsdagen den 20 Januari 2011

Jani mina kära vänner, klockan är 6 & jag har fått lite gjort idag med!
Städat mitt rum- dammat, bytt sängkläder, dammsugit & putsat spegeln. Jag har också plockat undan så det inte är massa grejer framme :)
Jag har käkat sallad & tagit bort de skavda nagellacket!
Så jag ska måla nytt lack på naglarna men har inte bestämmt hur än, så de får vänta, ska duscha med.
Kanske lika bra att välja kläder till imorrn & lördag med!
Imorrn ska jag ut & käka med jobbet på Benidorm i Skövde, aldrig vart där så ska bli spännande!
Sen på lördag ska jag ha kalas för mormor, lola & bengt & dom :)

Jag är ockå äntligen klar med alla grejer jag skulle fixa på jobbet som nyanställd, bara en månad senare! Haha, provat kläder & beställt det, beställt skor, fått nyckel till tvättskåp, bett om omklädningsskåp, fixat passerkort & börjat stämpla. Fått lösen till tidinfo, så nu ska jag bara lära mig använda det & så ska jag få lösen till min mail. Ja de är mycket att göra minsann ;)

Gött med bara en natt kvar sen är de lite helg igen :D
Imorrn ska jag ta mig i kragen & ringa till vårdcentralen & fixa en tid hos doktorn, så här kan jag inte hålla på, riktigt jobbigt kan det vara!

Nää mina vänner, nu har jag nog inte så himla myclet mer att berätta tror jag, så vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar