söndag 30 januari 2011

Dirty so dirty

Är det bara jag som blir deppig när alla hjärtans dag närmar sig? Jag tycker den dagen är fruktansvärt överskattad! Såklart det kan vara mysigt, men sånt jävla pådrag som det är behöver de ju inte vara :S
Har inte tänkt på de förän igår, fick se på en annan blogg som skrivit om de, blev ännu mer deppig.

Haha, idag har jag sovit halva dan, sen vart i bowlinghallen resten! Vi förlorade. Sen åkte jag till Jan & visade upp Boran, dom tyckte han va fin :)
Vill ha lite namnförslag till han, har Boris & Ingo men njaa jag vet inte. Boris är ju nästan självklart, men känns inte rätt. aja får grunna på de :)

Nu ska jag bara ta de lungt innan det är dags att jobba igen, sista nattveckan, nu kör vi!

Jag & Malin flummade i bilen på väg upp till Eskilstuna i fredags ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar