onsdag 29 december 2010

After Eight

Hejhopp!
Idag har mamma kommit hem från KSS, det är rätt gött de!
Det gick bra att jobba inatt fast vi var 2 man kort, blir lite mer att göra då men de va ändå väldigt lungt :)
Sov till strax efter 2, sen hämtade jag Jenny & vi åkte in till stan, jag var en sväng hos optikern & hon beställde ytterligare en ny styrka på ena ögat. Haha. Efter det tog vi en sväng på stan, letade efter pujamasbyxor men hittade inga.
Sen åkte vi till affären & handlade allt inför nyår, tror vi fått med det mesta iaf ;)
Jag ser fram emot de, det kommer bli jättemysigt! :D
Jag älskar dig Jenny, så himla mycket, du är bäst! <3


Jag vann 75kr på en trisslott som jag fick i julklapp, bytte in den förut & tog 3 nya, vann såklart ingenting! Jag skulle tagit de i pengar istället ;) haha ;D
Bara inatt kvar med jobb denna veckan, sen ska jag inte jobba mer iår ;)
Nu ska jag nog bara ta de lungt & kolla på en film tror jag, det vore mysigt :)

1 kommentar:

  1. älskar dej med:)<3 <3<3 vi kommer ha massa myss<3<3<3

    SvaraRadera