tisdag 21 december 2010

This is my life

Haha kul konversation inatt på jobbet när rasten är slut.
David: Nää ska vi gå ner & göra ett frest?!
Denny: Alltså vad är det för ord du använder? Frest? Det låter som du ska ut på åkern & sätta upp stolpar & taggtråd
Jag: Nu tänker du på frea, det är inte samma sak
Denny: Åh jaha med de låter samma. Annars låter de som att vi ska ner & sticka ner folk här på jobbet. Inte heller så bra!

Två kommentarer jag får varenda eviga natt av Henrik eller Jörgen är: Jennie, nu slutar du trivas! Eller: Men ur vägen, måste du vara ivägen PRECIS överallt!

Haha, ni är la för goa allihop!

Halsen är riktigt jobbig, det enda jag får i mig är varmt te & saker jag inte behöver tugga eller svälja i bitar, halstabletter & chokladfugde funkar fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar