måndag 13 december 2010

Hold my hand

Jag sitter här med färg i håret & väntar på att tiden ska gå! :)

Imorrn hoppas jag att jag ska få träffa Becca, åh vi har så mycket att prata om du & jag ;) haha!
Ska iaf dra till Adecco & hämta min julklapp!
Btw, jösses vad fort dom här 3 månaderna har gått! På söndag går min adeccoanställning ut! Vart har tiden tagit vägen liksom? :o

Jaja, hoppas att jag får volvoanställningspapper att skriva på i veckan, annars blir de inte lätt, kanske får gå & jobba till 12 på söndag kväll & sen säja: nä nu har min anställning gått ut nu går jag hem!
Haha de vore nåt de! Nä men hoppas de blir ordnat i veckan! Sen blir de jobb 3 nätter nästa vecka, går av onsdag morron, gött!
Sen veckan efter jul börjar vi tisdag kväll & jobbar 2 nätter sen lite nyårsledigt, gött de med!
Så måndag efter jul, den 27:de ska jag åka till Ullared! Wiiie, & jag ska bara köpa saker till mig själv (a)

Höhö för det är jag värd ;) Haha, nä men nu ska jag käka lite julgodis så ska jag skölja ur färgen om typ 10 min ;D Kommer upp med dagens sanning sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar