tisdag 28 december 2010

tvåtusentio-test

ÅRET.
Hur har året varit för dig? spännande, mycket nytt!
Bättre än förra året? både ja & nej
Någonting du aldrig kommer glömma från i år?  Att jag fick jobb!
Har du flyttat under år tio? nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? japp
Isåfall vilken? Karatefylla - Byz
Har du kysst en främling? nä det tror jag inte


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? bra, jag älskar mina vänner & dom älskar mig :)
Har du varit kär? nej
Har du sagt jag älskar dig till någon? ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? japp
Har du haft ett hemligt förhållande? nej


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Nja inget stort tror jag
Isåfall vad? kanske lite småsaker
Har du skämt ut dig? ja det gör jag nästan varje dag!
Har du ljugit för en vän? lite kanske men inte så det skadat någon
Har du varit ute en hel natt? jajamen
Har du blivit tagen av polisen? nej
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? japp



SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? ingen jag tog studenten förra året ju ;D men ändrar skolan till jobb, så jobbar jag på Vovlo
Har någon varit elak mot dig på jobbet? Nej men dom retas jämt!
Hatar du ngn på ditt jobb? jag gillar inte ordet hata, men ogillar, ja
Har du gjort ngt framsteg? det tycker jag
Haft alla rätt på ett prov? nej hade ett poäng ifrån full pott på truckkortsprovet!




VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? jajamen
Har du förlorat en vän? ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? yees
Har du gått bakom ryggen på en vän? nja?
Har du ljugit för en bästavän? vet inte tror inte det, har jag det Jenny? haha
Har du haft ett förhållande med en vän? sånt förhållande? nej


Jag försökte få ihop bilder som hörde ihop med varje kategori!
Tänkte köra en liten årsresume med massa bilder nån dag nu snart, för att visa vad som hänt under året!
Bra att man tagit lite bilder då & då så man kommer ihåg vad man har gjort!

2 kommentarer:

  1. ne de hoppas jag verkligen inte du har_:O hahha puss

    SvaraRadera
  2. haha nää jag tror inte det heller ;) puss <3

    SvaraRadera