onsdag 8 december 2010

♥ Dag 15 – Mina drömmar

Jag har ganska många drömmar, mest lite halvstora sådär.
Först & främst vill jag flytta hemifrån, & som det ser ut nu blir det nog flytt till nästa höst! (Jag får itne flyttta förän jag har fast jobb, så därför blir jag kvar hemma ett tag till)
Sen har man ju massa drömmar & önskningar om hur den ska se ut då såklart!

Sen är detr resor, jag har massa platser jag vill besöka & utforska innan jag dör! Först & främst står Kroatien, på listan, tätt efter kommer Tunisien, Prag, London & Australien! De ställen SKA jag åka till!


Sen kommer den perfekta pojkvännen, hus, fin bil & hund! Jag vill inte bo mitt ute i ingenstans, men inte heller mitt i stan. Barn är inget som är med i mina drömmar just nu, men det kanske ändrar sig med åren?

Nånstans mellan att flytta hemifrån & allt resande kommer en ny bil! Rustan är min älskling, men en bensinsnålare & säkrare bil vore inte dumt. Man vet ju aldrig med gamla bilar, helt plötsligt kommer han få för sig att inte starta när jag ska hem från jobbet kl 6 på morgonen, det vill jag inte vara med om!
Så en VW Bora eller en Volvo s60, är mina drömbilar. & det kommer säkert bli i den ordningen med då s60n är aldeles för dyr just nu för min plånbok! Hoppas att Boran blir min i samband med en flytt :)


(Nu tänker ni så här när ni ser bilden på Boran, usch vilken ful gubbbil! Men mina vänner det är skillnad på bil & bil, ni tror väl inte att jag köper en bil utan vinge eller andra sportdetaljer va? Om ni jämnför bilderna här nu ser ni att det är ganska stor skillnad :) Men visst är den rätt söt ändå?)


Såklart önskar jag ju att min familj kommer leva ett långt & lyckligt liv, att jag kommer ha det bra ända tills jag dör, slippa vara arbetslös, bostadslös & sånt där som man inte önskar någon.

Min högsta dröm, som kanske aldrig kommer bli något av, men man måsta ha ambitioner! Fast nu kom jag på att längre ner på listan över sanningar kommer mina ambitioner ju, så haha den får ni klura lite på, den ska jag berätta om då! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar