onsdag 29 december 2010

♥ Dag 30 – Ett sista ögonblick

Shit, är det redan sista sanningen? Känns som det var igår jag började med det här!
Ett sista ögonblick. Ett väldigt speciellt ögonblick, det var för ett & ett halvt år sen. Jag tog studenten!

Det kan ha varit något av det roligaste jag gjort i mitt liv än!

Avslutningsmiddagen,



Frisbeegolf med klassen & grillning hos Magnus,



"utspringet"



champangefrukosten



 & själva studenten!

Gud vad mycket kul man hade den veckan!
Själva studentdagen med champangefrukosten, vid 12 när man skulle äta var man så mätt på all sprit så man fick tvinga i sig lite mat, sen ut & lastbilen & allting! Jag mådde så dåligt hela vägen hem & jag somnade innan alla mina gäster hade åkt hem, typ innan 23 till&med!
Det var riktigt bra gjort av mig att bli så himla dragen, för jag hade inte med mig en droppe sprit! Haha!
Åh ja, det var en himla bra dag!

Farväl mina 30 sanningar, det har vart ett nöje!

2 kommentarer: