söndag 5 december 2010

♥ Dag 13 – Den här veckan

Denna veckan har mest bestått av jobb, i onsdags va jag hos Optikern & kollade nya linser & fick glasen i mina gamla bågar utbytta. Sen efter det var jag hos Wicy på ett möte.
I fredags hände inte så mycket, var & tränade bowling på eftermiddagen.
Igår var jag barnvakt åt Joel, sen käkade vi kina mat innan jag åkte hem & va på dåligt humör. Så jag kollade på film/serier hela kvällen. Kunde inte sova så vid 2 tiden satte jag mig vid datorn & satt där till 4, somnade runt 5.
Imorse sov jag till 1 duschade käkade middag & sen iväg till bowlingen. Spelade match & vi vann, otroligt nog! Jenny va där & kollade, så efter de käkade vi donken sen va vi en sväng på coop!
Sen körde hon hem mig & nu sitter jag här, snart dags att göra sig klar för ännu en veckas jobb!
Kommer bli en intensiv vecka, jag ska jobba VARENDA dag! Jag kommer vara helt död, får tänka på den feta lönen som kommer rulla in på kontot sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar