onsdag 8 december 2010

Fastän allt vi fått var slut

Ni får gärna kommentera lite mer! Vad tycker ni om det här "Mina 30 sanningar" utmaningen? Är det något intressant att läsa?
Även fast ni svarar att det är skittråkigt kommer jag fortsätta, jag tycker det är kul att skriva! Men om det nu är skittråkigt, vad tror ni kan göra det intressant då?

Idag sov jag till kl 5, somnade om lite & sen tjugo över 5 bestämde jag mig för att jag inte fick sova mer, haha!
Har jag sagt att jag får fortsätta jobba natt? Åh de e så gött, när denna veckan är gjord har jag gjort 2, sen är det 8 kvar innan jag går på skift igen! Härligt!

Inatt ska vi ha traversutbildning, haha hur fan ska de gå, jag kan knappt byta batteri som det är nu med truck. Aja de kommer säkert bli bra, så länge batteriet håller sig på traversen & inte på mina fötter eller nåt sånt ;)

Nån som har lust att hänga med till Skövde nästa vecka? På Tisdag! Ska till Adecco & hämta en julklapp, & det vill man ju inte missa! Så blir nog en liten tripp, fast bara om nån vill med eller träffas & fika eller något :)
Blir på eftermiddagen när jag har vaknat!  Bara att hojta till :)

Nu ska jag kika vidare här lite innan det är dags att byta om & åka & jobba igen!  Taggar till lördag med alla Nordmans album på Spotify, jag kan de flesta låtarna men  måste uppdatera lite ;)
Jag längtar efter vår! Mysiga grillkvällar & öl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar