måndag 13 december 2010

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag

Det är bara så, man lär sig av sina misstag. Alla gör fel nån gång, så är det bara.
Men de finns en grej som jag verkligen ångrar på riktigt, & det är en rätt stor grej & det kan kännas väldigt taskigt av mig att säja det här.
Men jag ångrar mitt förhållande med Tobias, det var den värsta tiden jag har vart med om! Jag var så blind att jag inte såg vad han höll på med, jag va kvar aldeles för länge!

Känns lite dumt att hänga ut allt här, ni som känner mig vet ju vad som hände.
Men är de nån som inte vet som vill veta, ja då får ni väl fråga :)

Men ens misstag gör en bara starkare, jag lärde mig väldigt mycket av det här. Både om mig själv & andra! Jag tror inte jag kommer göra samma misstag igen & det märks också på mig att jag har blivit "försiktigare" när de gäller killar. Lär känna killen ordentligt först tjejer, annars kan de bli så här!

Men mina misstag har gjort mig till den jag är & jag har aldrig vart snyggare, starkare eller mer bäst än vad jag är just nu!
(Tog i lite när jag sa snyggare, för det har jag ju vart, jag är en riktig tjockis nu, men vafan de ska jag ta tag i, snart)


Allt jag vill är att vara en glad & lycklig tjej!

2 kommentarer:

  1. Du är FAN ingen tjockis.
    DU är snyggast, så är det bara, säger du nåt annat får du med mej o göra!! :) <33

    SvaraRadera
  2. Ehm jo! Jag har gått upp jättemycket i vikt de senaste året ju, det är skittråkigt att köpa kläder, inget som passar!
    Haha kom an bara din lilla fis ;) <33

    SvaraRadera