lördag 18 december 2010

We are all the winners

Åååh är klockjäveln redan 4? :O
Shit, ställde klockan på 1 idag med, & pappa ropade & väckte mig på med, men va så trött (somnade halv 6 i morse) så somnade om, pappa ropar senare igen & säjer att de e sent, jag tittar inte på klockan, mumlar nåt till svar & somnar igen. Vaknar av att de ringer på dörren kollar klockan & då va hon vart i 3!
Jan & Joel kom, så masade mig upp & nere höll de på att klä granen, mysigt!

Så nu har vi haft lite julfika & jag funderar på om jag skulle försöka komma ur pyjamasen, haha!
Men jag har ingenting att göra idag, så vet inte vad de skulle tjäna till ;) Hehe!

Vår gran förra året!  Luktar otroligt gott nere nu, hyasint & riktigt gran, de doftar jul i vårt hus!
(ja förra året hade vi plastgran då vi firade jul här hemma med några mesar som inte tål riktig gran!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar