torsdag 16 december 2010

Idag är jag på bra humör så låt mig prata på

Ni kan lugna er, jag ska inte va förbannad eller skrika åt nån nu :)
Lite te & lugnande ord är allt som behövs för att ilskan ska rinna av mig (efter att ha skrikit åt snön såklart).

Så tack till Marcus som klarar av allt möjligt från mig, & ändå kan vara lugn & sansad tillbaka :)

Däremot fryser jag fortfarande som en jag vet inte vad! Usch det är hemskt kallt här, så har på mig massa kläder & dricker vaniljte, mums!

Alltså vilken skillnad Nordmanmusik kan göra! Känner jag mig minsta nere kan jag lätt börja gråta till vilken låt som hellst, men nu när jag känner mig lite mer uppe så känns alla låtar så himla bra & härliga!

Nej alltså jag ska sluta skriva, skriver ju bara massa skit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar