fredag 17 december 2010

♥ Dag 23 – Det här får mig att må bättre

En grogg eller två! Haha ;D
Nä men känner jag mig deppig kan jag prata med kompisar som får mig att må bättre, se en bra film eller läsa en bok.

Jag älskar överraskningar & det piggar upp, spelar ingen roll vad det är, det är tanken som räknas!
Bara få krama Fia eller min bästa vän hjälper.

Vissa dagar kan musik få mig att må bättre. Ja listan kan göras lång, det beror helt på varför jag är nere eller ledsen!
Sen mår jag himla bra av när mina vänner ringer till mig, bara för att småtjata lite eller kolla hur jag mår. Jag uppskattar telefonsamtal väldigt mycket då det inte är så ofta folk ringer till mig. Sanja ringde senast idag, vi pratade 3 minuter, men åh vad mycket bättre jag kände mig efter det!

& glass såklart, det kan göra vem som hellst glad!

Nu kommer jag inte på något mera :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar