onsdag 15 december 2010

♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick

Vafan, nu är jag egoisktik igen! Haha, men ett väldans bra ögonblick var i början på September, mobilen hade ringt & jag hade missat det. Det var Eva, pappas chef. Tänkte åh nu ska jag äntligen få göra min praktik! Ringde tillbaka men hon svarade inte.
Så lät de va & jobbade vidare, satt på Arcus, när de ringer igen, men det var inte Eva utan ett Skövdenr. Svarar & då va de från Adecco & hon frågar om jag vill börja jobba som truckförare på Volvo!
Jag blir helt ställd & hon pratar på om att dom hade vart så nöjda med mig när jag hade haft praktik där innan & ville att jag skulle börja. JAA! Jag säjer att jag är verkligen vill det & hon tackar & säjer att hon ska höra av sig igen!
Fyfan vad glad jag var! Sen ringer Eva & berättar samma sak, hon bara: ja vi behöver ju en truckförare & varför ska jag ta in dig på praktik när vi behöver en ny, så vi tar genom bemanning för det är anställningsstopp just nu.
Åh den dagen var jag såå lycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar